Завдання
з географії для учнів 6-11 класів
Дата
|
Клас
|
Завдання
|
17.03.20,
20.03.20,
24.03.20,
27.03.20,
02.04.20,
03.04.20.
|
6
|
1.Властивості
вод Світового океану.
Домашнє
завдання: Опрацювати §41-42, підготувати
короткі повідомлення про життя на
одному з островів нашої планети, про
організми, які населяють Світовий
океан.
2.Рухи
води в Світовому океані.
Домашнє
завдання: Опрацювати§43-44,підготуйте
короткі повідомлення про річки.
3.
Життя в океанах і морях. Багатство вод
Світового океану. Океан та людина.
Домашнє
завдання:Опрацювати §45-46.
4.Води
суходолу поверхневі та підземні.
Річка: річкова система,басейн річки,
річкова долина. Найдовші, найбільші
за площею басейну і найповноводніші
річки світу. Пороги і водоспади.
Практична
робота 6.( продовження).
Домашнє
завдання: Опрацювати §47. Підготуйте
повідомлення про пороги та водоспади.
5.
Живлення, водний режим і робота річок.
Домашнє
завдання: Опрацювати §48.
6.
Озера, їх різноманітність за площею,
походженням озерних улоговин, солоністю.
Найбільші і найглибші озера земної
кулі. Практична робота 6 ( продовження).
Домашнє
завдання : Опрацювати §49, підготуйте
повідомлення про штучні водойми :
ставки, водосховища, канали.
|
17.03.20,
19.03.20,
24.03.20,
26.03.20,
31.03.20,
02.04.20.
|
7
|
1.
Кліматичні пояси і типи клімату.
Домашнє
завдання : Опрацювати §47-48, на фізичній
карті Євразії знайдіть великі річки
та з’ясуйте до яких басейнів вони
належать. Підготуйте повідомлення
про найбільші річки Євразії.
2.Практична
робота 11. Визначення типів клімату у
межах помірно кліматичного поясу
Євразії за допомогою кліматичних
діаграм.
Домашнє
завдання : Виконати практичну роботу
11.
3.
Води суходолу. Практична робота 10.(
продовження).
Домашнє
завдання : Опрацювати §49-50, виконати
завдання в практичній роботі.
4.Природні
зони.
Домашнє
завдання : Опрацювати §51-52, розпочніть
роботу над дослідженням “ Здійснення
уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі:
складання карти маршруту з позначенням
країн, природних об’єктів та природних
комплексів”, підготуйте повідомлення
про найвідоміші природні об’єкти,
занесені до списку світової спадщини
ЮНЕСКО в Євразії.
5.
Природні зони.
Домашнє
завдання: Опрацювати§53.
6.
Вертикальна поясність.
Домашнє
завдання:Опрацюйте §54, випишіть в
зошит головні поняття
|
17.03.20,
20.03.20,
24.03.20,
27.03.20,
31.03.20,
03.04.20.
|
8
|
1.
Природно-заповідний фонд України.
Національна екологічна мережа.
Практична робота 10. Позначення на
контурній карті об’єктів
природно-заповідного фонду України.
Домашнє
завдання : Опрацювати
§40, На сайті Міністерства екології та
природних ресурсів України
http:
//www/menr/gov/ua /на
сторінці ПЗФ ознайомитися з
природоохоронними об’єктами своєї
області у Звітних матеріалах Державного
кадастру природно-заповідного фонду
України.
2.Моніторинг
навколишнього середовища. Основні
заходи щодо раціонального використання
природних ресурсів та охорони довкілля.
Дослідження.
Домашнє
завдання: Опрацювати§41,підготуватися
до уроку узагальнення знань за темами
“ Ландшафти” та “Природокористування”.
3.Підсумковий
урок за темами:“ Ландшафти” та
“Природокористування”.
4.Розділ
ІV. Кількість
населення в світі та Україні. Чинники,що
впливають на кількість населення:
природний рух, міграції. Міграційна
політика держав.Домашнє завдання: Опрацювати §42,
5.Зміна
кількості населення в світі та Україні.
Регіональні відмінності демографічних
процесів, Демографічна політика.
Домашнє
завдання: Опрацювати
§43, виписати головні поняття в зошит.
6.
Статево - віковий склад населення
світу й України. Тривалість життя
населення. Практична робота 11. Аналіз
статево - вікових пірамід України та
окремих країн світу.
Домашнє
завдання: Опрацювати§44,
ознайомтеся з сальдо міграцій країн
світу за даними сайту
https:\\www/cia/gov/library/resources
/ tze- world- faktbook/ rankorder/2112
rank.html.ar. |
16.03.20,
23.03.20,
30.03.20
|
9
|
1.Особливості
виробничого процесу та чинники
розміщення підприємств, що виробляють
тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву
продукцію. Чинники та центри розміщення
текстильного, швейного, шкіряного,
взуттєвого виробництва в Україні.
Домашнє
завдання: Опрацювати §33, виписати
в зошит малі та середні міста України
— центри швейного виробництва.
Підготувати презентації про народні
промисли України.
2.Народні
промисли України.
Домашнє
завдання: Опрацювати §34, підготуйте
повідомлення про українські та імпортні
продукти в споживчому кошику вашої
родини.
3.Чинники
розміщення підприємств, що виробляють
харчові продукти. Харчова промисловість
в Українію
Домашнє
завдання: Опрацювати §35, виписати
в зошит основні чинники та найбільші
центри розміщення харчової промисловості
в Україні.
|
20.03.20,
27.03.20,
03.04.20.
|
10
|
1.
Канада. Місце країни у світі та регіоні.
Система розселення. Українська діаспора
в Канаді. Особливості сучасного
розвитку в країні. Міжнародні зв’язки
України з Канадою.
Домашнє
завдання: Опрацювати §31, законспектувати:
Складники підприємницького успіху
української діаспори в Канаді та США.
2.Бразилія.
Місце країни у світі та регіоні. Система
розселення. Спеціалізація сільського
господарства. Видобування мінеральних
ресурсів. Особливості розвитку
третинного сектору. Міжнародні зв’язки
України з Бразилією.
Домашнє
завдання: Опрацювати §32, зробити
конспект в зошиті про природно-ресурсний
потенціал країни,населення,господарство
та зовнішні зв’язки країни.
3.
Практична робота 6. Порівняльна
характеристика машинобудування США,
Канади та Бразилії.
Домашнє
завдання: Виписати в зошит
характеристику машинобудування країн:
США,Канади, Бразилії.
|
17.03.20,
24.03.20,
31.03.20.
|
11
|
1.
Політична географія та геополітика.
Домашнє
завдання: Опрацювати §24, в зошитах
наведіть приклади застосування
різновидів “сили” в геополітичних
протистояннях.
2.Українська
держава. Політико — географічне
положення України : глобальне,
регіональне, сусідське. Політико —
економічна оцінка державного кордону
України.
Домашнє
завдання: Опрацювати §25, законспектуйте
в зошиті : Які існують проблеми
адміністративно — територіального
устрою України?
3.Населення
України. Практична робота 9. Кількість
населення в Україні, демографічна
політика. Міські та сільські населення
пункти. Система розселення.
Домашнє
завдання: Опрацювати §26-27, в зошиті
створити аналіз картограм
народжуваності,смертності, природного
приросту, густоти населення, урбанізації
в Україні.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий