вторник, 17 марта 2020 г.

Завдання з географії


Завдання з географії для учнів 6-11 класів


Дата
Клас
Завдання
17.03.20,
20.03.20,
24.03.20,
27.03.20,
02.04.20,
03.04.20.


6

1.Властивості вод Світового океану.
Домашнє завдання: Опрацювати §41-42, підготувати короткі повідомлення про життя на одному з островів нашої планети, про організми, які населяють Світовий океан.
2.Рухи води в Світовому океані.
Домашнє завдання: Опрацювати§43-44,підготуйте короткі повідомлення про річки.
3. Життя в океанах і морях. Багатство вод Світового океану. Океан та людина.
Домашнє завдання:Опрацювати §45-46.
4.Води суходолу поверхневі та підземні. Річка: річкова система,басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади.
Практична робота 6.( продовження).
Домашнє завдання: Опрацювати §47. Підготуйте повідомлення про пороги та водоспади.
5. Живлення, водний режим і робота річок.
Домашнє завдання: Опрацювати §48.
6. Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Практична робота 6 ( продовження).
Домашнє завдання : Опрацювати §49, підготуйте повідомлення про штучні водойми : ставки, водосховища, канали.
17.03.20,
19.03.20,
24.03.20,
26.03.20,
31.03.20,
02.04.20.




7
1. Кліматичні пояси і типи клімату.
Домашнє завдання : Опрацювати §47-48, на фізичній карті Євразії знайдіть великі річки та з’ясуйте до яких басейнів вони належать. Підготуйте повідомлення про найбільші річки Євразії.
2.Практична робота 11. Визначення типів клімату у межах помірно кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.
Домашнє завдання : Виконати практичну роботу 11.
3. Води суходолу. Практична робота 10.( продовження).
Домашнє завдання : Опрацювати §49-50, виконати завдання в практичній роботі.
4.Природні зони.
Домашнє завдання : Опрацювати §51-52, розпочніть роботу над дослідженням “ Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних комплексів”, підготуйте повідомлення про найвідоміші природні об’єкти, занесені до списку світової спадщини ЮНЕСКО в Євразії.
5. Природні зони.
Домашнє завдання: Опрацювати§53.
6. Вертикальна поясність.
Домашнє завдання:Опрацюйте §54, випишіть в зошит головні поняття

17.03.20,
20.03.20,
24.03.20,
27.03.20,
31.03.20,
03.04.20.






8
1. Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Практична робота 10. Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України.
Домашнє завдання : Опрацювати §40, На сайті Міністерства екології та природних ресурсів України http: //www/menr/gov/ua /на сторінці ПЗФ ознайомитися з природоохоронними об’єктами своєї області у Звітних матеріалах Державного кадастру природно-заповідного фонду України.
2.Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Дослідження.
Домашнє завдання: Опрацювати§41,підготуватися до уроку узагальнення знань за темами “ Ландшафти” та “Природокористування”.
3.Підсумковий урок за темами:“ Ландшафти” та “Природокористування”.
4.Розділ ІV. Кількість населення в світі та Україні. Чинники,що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Міграційна політика держав.
Домашнє завдання: Опрацювати §42,
5.Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів, Демографічна політика.
Домашнє завдання: Опрацювати §43, виписати головні поняття в зошит.
6. Статево - віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Практична робота 11. Аналіз статево - вікових пірамід України та окремих країн світу.
Домашнє завдання: Опрацювати§44, ознайомтеся з сальдо міграцій країн світу за даними сайту https:\\www/cia/gov/library/resources / tze- world- faktbook/ rankorder/2112 rank.html.ar.
16.03.20,
23.03.20,
30.03.20



9
1.Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію. Чинники та центри розміщення текстильного, швейного, шкіряного, взуттєвого виробництва в Україні.
Домашнє завдання: Опрацювати §33, виписати в зошит малі та середні міста України — центри швейного виробництва. Підготувати презентації про народні промисли України.
2.Народні промисли України.
Домашнє завдання: Опрацювати §34, підготуйте повідомлення про українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
3.Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Українію
Домашнє завдання: Опрацювати §35, виписати в зошит основні чинники та найбільші центри розміщення харчової промисловості в Україні.
20.03.20,
27.03.20,
03.04.20.




10
1. Канада. Місце країни у світі та регіоні. Система розселення. Українська діаспора в Канаді. Особливості сучасного розвитку в країні. Міжнародні зв’язки України з Канадою.
Домашнє завдання: Опрацювати §31, законспектувати: Складники підприємницького успіху української діаспори в Канаді та США.
2.Бразилія. Місце країни у світі та регіоні. Система розселення. Спеціалізація сільського господарства. Видобування мінеральних ресурсів. Особливості розвитку третинного сектору. Міжнародні зв’язки України з Бразилією.
Домашнє завдання: Опрацювати §32, зробити конспект в зошиті про природно-ресурсний потенціал країни,населення,господарство та зовнішні зв’язки країни.
3. Практична робота 6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.
Домашнє завдання: Виписати в зошит характеристику машинобудування країн: США,Канади, Бразилії.
17.03.20,
24.03.20,
31.03.20.

11
1. Політична географія та геополітика.
Домашнє завдання: Опрацювати §24, в зошитах наведіть приклади застосування різновидів “сили” в геополітичних протистояннях.
2.Українська держава. Політико — географічне положення України : глобальне, регіональне, сусідське. Політико — економічна оцінка державного кордону України.
Домашнє завдання: Опрацювати §25, законспектуйте в зошиті : Які існують проблеми адміністративно — територіального устрою України?
3.Населення України. Практична робота 9. Кількість населення в Україні, демографічна політика. Міські та сільські населення пункти. Система розселення.
Домашнє завдання: Опрацювати §26-27, в зошиті створити аналіз картограм народжуваності,смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні.




Комментариев нет:

Отправить комментарий